header photo

Teekond Dublinisse

Udune Norra.

Kui sisuliselt kõik ajakirjanikud lendasid Eestist Dublinisse pühapäeva varahommikuse tšarterreisiga, siis Soccernet.ee nii lihtsat teed ei läinud.

Esmaspäeva hommikul kell 7.00 oli Tallinnast autoga start Riia poole. Pikk teekond selja taga, üsna palju ootamist ning lõpuks kell 13.55 alustas Ryanairi Boeing 737 lendu Norra asula Rygge suunas. Veel enne maandumist tekkisid juba esimesed probleemid, kui ülitiheda udu tõttu tuli pool tundi õhus kaheksaid sõita, kuni olukord veidi paremaks muutus. Lõpuks maas ning Dublini lennuni aega kuus tundi.

Lootsime sõita Fredikstadi, et tutvuda Raio Piiroja endise kodukohaga, kuid tihe udu ja pikaks veninud lend viisid meid lõpuks lennujaamast mõne kilomeetri kaugusel asuvasse linna, mil nimeks Moss. Väike ja haisev, kuid täis imetoredaid inimesi. Teha seal suurt midagi ei olnud, seega otsisime poe, kust veidi kõhutäidet saaks ning siis liikusime juba tagasi rongijaama, kust rong tagasi Ryggesse ja buss Ryggest lennujaama viis.

Mulje Norrast? Kallis – näiteks burgeri hind meie vanas vääringus oli vahemikus 80 kuni 300 krooni. Samas inimesed olid toredad ning teati, kust tuleme ja miks Dublinisse läheme. Seejuures ei vaadatud isegi väga viltu, kui üks Eesti koondise toetaja ühe soojakraadi juures ujumas otsustas käia.

Lend Ryggest Dublinisse sai oma stardi ligikaudu kell 21.35 kohaliku aja järgi ning peale kümmet õhtul Iirimaa aja järgi maandusime Dublinis. Sadakond Eesti koondise fänni ei jõudnud veel lennukist väljudagi, kui piloot reedest 0:4 kaotust meelde tuletas.

Lennujaamast bussiga kesklinna sõites saime reisikaaslasteks peole tõtanud noored iirlased, kes päris jutukad olid. Kiitsid eestlasi, meie mängu ning nõustusid, et Kassai vile oli kehv, uskudes, et see kõik oli UEFA poolt korraldatud, et heastada seda, mille Thierry Henry käemäng neilt kaks aastat tagasi ära võttis.

Väike ekslemine, sõbralike politseinike abi ning jõudsime kenasti öömajja. Täna jalutasime kaks kilomeetrit läbi linna Burlingtoni hotelli, kust mu reisikaaslased said kätte mängu piletid ja mina akrediteeringu. Nüüd on aga kell kohe 12 saamas ehk suundume Irishtown Stadiumile, kus kell 14.00 astuvad vastamisi Iirimaa ja Eesti fännid.

Heia Eesti!

Lisa kommentaar

Autor

• Kasper Elissaar Kasper Elissaar
    Töötan Soccernetis juba 2008. aastast ning minu südant valutab peaasjalikult Eesti jalgpall. Jälgin hoolega kodukamaral toimuvat, eestlaste tegemisi mujal, aga ka välismaa vutti, millest esimestel aastatel rohkem kirjutasin. Seega lugusid võib mult oodata igast valdkonnast, mis on päevakajaline või lihtsalt hinge läheb.